Trött, tröttare, tröttast

Lovade att vara chaffis ikväll men hade starkt tänkt skita ine och sova men har man lovat så har man lovat. Körde Johanna, hennes karl och nån kompis till hon åt stan vid 7, sen va jag bara hemma och slöa. Sov en stunn sen for jag till stan vid 12 igen. Plockade upp Robin, mötte en konstig karl som kör lastbil, plockade upp fyllisarna å körde hem dom, for till stan, träffa Jonas på Domus sen blev det hem :P

Haha Johanna tyckte att vi skull göra nått någon dag så jag föreslog rockabilly kväll i Byske den 28:e och hon svarade "Då blir det du och jag mot världen" hahaa :D Det kommer bli kanon :P


Idag gick det iallafall dö jävla jättebra på skolan. Jag och Chris turades om att lasta Scanian och även köra och tippa. Jag som aldrig kunnat backa med speglar, och ännu mindre för den delen köra lastbil. Hade ju inte så mycket till val idag, lastbilen skulle köras och speglarna skulle användas. Men det gick riktigt bra. Jag lärde mig speglarna fort. Fick beröm av Chris, då man får beröm går det så jävla mycke bättre!

Även läraren kom och klappa mig på axeln och va stolt över att jag va så duktig på att hålla skopan plan när jag körde in i högen och skulle lasta skopan så det slapp bli en grop :) Så jag är grymt nöjd med dagens insats, sen är det skönt med centralsmörjning på fredagar så man slipp jävlas med fettkaggen :P

Nu blir det sängen strax, är ju en dag imorrn också :) Natti!




Är jävlar bara hålla koll på vars alla är :P


Min perfekt plana inkörning när jag lasta. Fast högarna kunde väl vart snyggare men :P


Väntade på att grävarna skull flytta på sig så vi fick köra till garaget
Chris i Scanian, Jonas i L50D, jag i L60E och Dennis i L60F :)



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0