Abba - Happy New Year

Japp så va årets sista dag kommen och vad ska man säga... Det tog ju slut mellan mig och Jacob och de va fruktansvärt men ändå så fick jag börja skola och vindarna började blåsa åt mitt håll.. Så inget ont som inte har något bra med sig? Har fått träffa massa nya trevliga människor och tage upp kontakten med gamla vänner :) Dessutom har jag haft sjukt kul i sommar, jag har gjort det jag vela och skitit i det jag inte velat :P Eller jag ville på Power Meet och CCW men plikterna som jobb och skola gick före. Men annars har jag bara gjort kul saker!

Just nu sitter jag bara och väntar på att tvättmaskin ska bli klar för att min käre bror starta den ca 15 min före jag hade tänkt duscha... Men men, är bara leva me de :) Sen kommer Bella mfl och vi ska göra middag:
Räkcoctail till förrätt
Inbakad oxfilé med klyftpotatis
Chokladmousse till efterrrätt

Har då aldrig i hela mitt liv äte oxfilé tror ja :P Sen efter maten styr vi mot Pite. Jag är lite förkyld idag men de ska inte få stoppa mig, inte heller att jag sov rätt dåligt inatt.

Kommer väl säkert lägga upp en massa bilder till veckan från året som gått :) Nu ska jag gå och äta som vanligt haha så me de önskar jag er alla ett gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0