Boooring

Ja jularna är inte va dom brukar vara sen mormor gick bort och vi började fira jul hemma istället för hos faster. Sen ville jag inte ut ikväll heller, lär ju vara tusen miljoner folk i stan. Har väl sovit, ätit och sovit och tittat på Family Guy. Haha ja vakna ikväll av att ja låg med vidöppen mun och dräggla nå jävulskt på kudden :P

Men imorrn ska vi till faster iallafall på jul lunch.. Å hennes revbenspjäll.. Alltså ja säger då bara de att de finns INGE godare än dom, på riktigt! Dessutom slaktar dom ju själv så dom får ju riktigt gobitarna.. Vi har en tradition på julmiddagar/luncher att ingen äter revbensspjäll me nå annat än fingrarna. Jag kommer ihåg förra året när Jacob följde me och han börja skära i dom me kniv och gaffel och alla andra satt som frågetecken :P Men han ville väl inte vara nån gris, fast de är vi alla andra :)

Har funderat mycke över nyårs och jag måste nog ringa min partner in crime Bella imåran för att ta reda på saker och ting. Tror de blir bra. Har fått en inbjudan till att fara till Pite och de skulle nog va kul och träffa lite nytt folk. Fast ja älskar mina vänner här så är de ju kul att komma bort lite :P

Vill bara va säker på vad som händer. Här i stan blir de så ofta att man ska göra nått men inget vet var/när/hur. Man litar alltid på att nån annan ska fixa, sen gör ingen de :P Så nu vill ja bara veta helt enkelt :)

Jag har redan använt en julklapp som ja köpte till mamma haha.. Jag har alltid en baktanke när jag köper nagellack för visst använder jag de ibland, men tappar bort dom. Så då ger man mamma nagellack som hon använder typ jämt, sen kan jag låna när ja känner för de :P Win win situation!

Nä nu ska ja läsa vidare på flashback. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0