Fräsballe

Ja jag kunde inte alls sova inatt. Jag prövade busa med gammkatta men jag blev så rädd för han att ja själv kröp upp i ett hörn och satt där. Han blir så oberäknelig när han väl busa så man vet inte om han flyger på en i ansiktet haha! Sen pröva ja jonglera med apelsiner, synd att jag bara hade en.. Så de blev inte så mycke jonglering men men..

Sen låg ja bara och försökte sova. Ja hatar att va arbets och sysslolös! När vi hade skola och körd maskiner om dagarna då somna jag typ vid 10-11, de är skönt att hålla igång. Det kan ja väl nu om dagarna också men de är tråkigt.. Å kallt..

Längtar tills skolan börjar om igen 10 Januari :) Då blir de C kort för hela slanten!

Ja såg på den där utmaningen att idag är det "min dag i bilder" och vilken tur att ja faktiskt fotat lite idag! Å andra sidan skulle ja kanske ha duschat.. Har nog inte duschat sen i fredags haha! Men de blir så när man bara är hemma :P

Min ljusstake i fönstret ha blive cp också.. Jag råka välta den i helgen och då hände nått och nu lys den upp som 7 extraljus i fönstret... Eller de känns då så, man blir bländad av att titta på den..

Nä nu ska jag duscha eller åtminstone fundera på va jag ska äta till midda. Imorrn åker granen in, första året på länge som vi inte huggit nån själv för att de vare för kallt eller för mycke snö, men pappa köpte en kungs gran i helgen, ska tydligen vara lite annars än vanliga granar.. Ska bli kul och se :)


Kommentarer
Postat av: maria

jo men jag tror vi högg skiten för tidigt, eller så har den stått ute i snön för länge. jag hedde dit strösocker. det borde ju funka? hahahha

2010-12-20 @ 17:13:11
URL: http://lovelyhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0