God Jul

såklart! :D Jag blev faktiskt riktigt glad över mina julklappar eftersom ja fick saker som jag inte önskat och de är nått som pappa måste ha snappat upp som jag pratat om :P

För de första så fick ja ett presentkort hos en frisör så jag äntligen kan klippa mig. De är väl bara hmm.. över ett år sen sist? :P Jag har tjatat på att mina toppar är så klyvna men nu är de snart över :)

Sen så fick ja presentkort på Intersport och ja tänkte wtf...? Men så slog de mig att där har dom mina favoritskor, eller ja hoppas på de iallafall! När ja gick i 8an köpte jag ett par svarta Adidas som hängt me mig sen dess. Har aldrig tänkt på att köpa nya då dom hållit även om dom är slitna, men nu i höstas så gick de hål i dom och jag är sjöblöt om foten så fort de är blött ute.. Har väl pratat om dom och han verkar då ha kommit ihåg, speciellt då han sa att han kikat efter dom i butiken men gav ett presentkort iställe då han int hitta dom som såg exakt likadan ut som mina :P


Och så har jag en fråga till Barro: När är nästa MUS klubb kväll? :) Har ju fått presentkort där också så då ska ja fan shoppa mig nå Tri Brow och pensel, sen har ja tänkt köpa nå mer för man får väl en present över 500? :P :)

Har äte god mat, sett Kalle, sovit på soffan, precis som de ska va :) God jul på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte när nästa klubbkväll är tyvärr, brukar ju vara ett uppehåll efter julen vet ja.. men de går kolla upp :)

2010-12-26 @ 20:04:05
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0