I took a shot of cocaine and I shot my woman down

Vafan säsongsavslutning nästa vecka av Desperata Hemmafruar.. Klarar det inte! Är helt klart en av världens bästa serier!

Idag va jag trött och flännig på skolan.. Är så less på att vara tok trött om kvällarna, lägga mig vid 10 och ögonen orkar knappt hålla sig uppe men likförbannat somnar man inte föränn vid 2 tiden... Så just nu spelar det ingen roll, sover jag en stund på kvällen somnar jag vid 2, kämpar jag och håller mig vaken så somnar jag 2.. AS!

Imorrn har vi brandövning och HLR Hjärt och lungräddning..
Haha jag sa till Koch idag att ta höger, då sa han "Vilken höger?" Hehe =)

Nä om man ska ta å borsta gammhåret och lägga sig och läsa på lite tung grund om bla manöverkrets, bubbelburk, fading, VEB, retarder, vinterdäck, våttank, tryckregulator, bromscylinder osv osv..


Johnny Cash - A thing called love

Kommentarer
Postat av: Isabull

Bubbelburk finns int i nyare bilar ;)

2010-12-08 @ 12:53:35
Postat av: Åsa

nä ja vet men man måst ju ändå kunna funktionen å skit om dom :P

2010-12-08 @ 15:09:08
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0