I'm gonna buy me a Mercury and cruise it up and down the road

Pjoh nu har jag ringt alla jobbiga samtal. Transportstyrelsen, CSN, Swedbank å kommun. Mitt körkortstillstånd kommer då ta år och dar att få iallafall. Vet inte när dom andra i klassen sökt heller men de lär ju ta ännu längre tid.. Poop. Sen hittar ja inte mitt betyg från maskinförarutbildningen... Eller igentligen så behöver ja bara veta vad jag gick för skola för ja ska söka studie lån nu.. Men väntar på att kommun ska ringa mig.

Ja hatar att förlägga saker! Nånstans här är det ju.. Frågan är bara vars?

Igår va vi ju till faster och åt.. FAN va gott.. Å ja åt hundra miljoner revbensspjäll! Eller nästan iallafall, en hel del blev de då. Sen for jag till Bella och fick en julklapp :) Ett set från Ralp Lauren me parfym, body lotion och sånt :) Tack älskling! Efter de for ja hem och sov 12 timmar.

Kanske är dags att städa lite så man hittar betyget.. Behöver jag ens nämna att jag tappade bort mitt gymnasiebetyg bara nån vecka efter studenten också? Rakapoopi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0