JAAAAAAAAAAAA!!

Nu är de klart, de blir C kort som startar 10 Januari :) Eller ja, ingen kan garantera att det blir då jag måste fixa uppkörningen men jag får ju all teori och körning som behövs innan uppkörning :)

Ska väl kanske ta tagen som den kom. Jag vakna och såg att jag fått ett sms av min lärare att vi skulle träffas på CV och få betyg också. Så jag lyckades efter många om och men få mig till stan då hela gården är oskottad och jag parkerar nere vid fuse numera.

Då kom vi dit och fick veta att det blir av :) :) :) Så jävla skönt! Nu slipp man gå och fundera :) Också fick vi betyg, och ja fick mitt första MVG någonsin (va ingen stjärna i skolan direkt) så bara de gjorde fan dagen!

Efter de for jag hem till Robin en stund och sen vidare på Solbacken där ja äntligen lyckades komma på va jag ska köpa till broder i present. Nu är de bara pappsen kvar.

Så kör jag och ska tanka och när ja ska öppna tanklocket är de FULLT i is. Ja börja garva. Å ja garva, å garva lite mer för jag insåg att jag inte har nån skruvmejsel eller nått för att få bort isen. Så ja stog och slog och garva, tillslut fick ja upp den och garva lite mer. Garva under hela tankningen och ja hela vägen hem. Tur att ja fått så bra nyheter, annars skulle jag nog surat ihop iställe :)

Blir nog en lugn kväll me julklappsinslagning då de int verkar hända nå i stan.
God jävla jul, kunde inte fått en bättre juklapp :) Nu blåser vindarna verkligen åt mitt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0