Jag sover aldrig ensam

Haha och nu tänker ja inte ens på att mina katter brukar sova med mig. Tvättade mina sängkläder idag och passade på och se vad jag delat säng med ett tag nu. Eftersom jag är rätt duktig på att lägga en massa saker på sängen och inte vet vars jag ska he dom sen så puttar jag bara lite på dom så jag ryms. Sängen är ju ändå rätt stor så jag behöver inte så stor plats. Det här hitta jag alltså idag.

- Två tv kontroller
- En Liebherr penna
- En öronpropp
- En krona
- Två sockar
- Ett svart linne
- En snögubbe man har i bilen och kopplar in i 12volts uttaget
- En stor pärm som är full i böcker och grejor från maskinförarutbildningen
- En rund grej med obrända cd skivor
- En skolkatalog
- En Guitar Hero gitarr

Är dags att städa nu då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0