Julbord ut ur örona

Bellas julbord va dödligt gott igår. Rombomben hon hade gjort.. Gaah.. Snålvattnet rinner.. Sen hade vi tänkt se film men jag for hem, skulle säkert ha somnat i soffan och då är de ännu jobbigare att vakna och inse att man måst ut i kylan och hem :P

På väg hem efter E4:an stod en 940 och lura på mig i Fällbäcken... :) Såg dom aldrig när jag körde förbi och helt plötsligt dök Robin upp vid min sida haha! Dom skulle å köra Karlsson på krogen och ja styrde hem. Va så skönt att lägga sig i sängen när ögonen knappt orkade va öppna.

Men så börjar folk ringa och ha sig men tillslut blev det sömn. Va så trött idag att ja sov en stund på dagen ändå :P
Blev bullens till midda, gött mos.

Ikväll händer nog inte mycke och imorrn går vi in på sista skolveckan.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0