KATTSKALLE

Ja ja somnade halv tidigt igår vilket resulterar i att min kropp tror att de är typ en eftermiddaslur så jag har vaknat me jämna mellanrum och sen vakna jag på riktigt vid 05:15. Skoj. Sen kom gammkatten och skrek för ingenting, skulle välta ner mina julgrejor och tillslut gick han ut och bajsa i ungefär 5 sekunder. Går och lägger mig igen och ligger sådär perfekt skönt, då börjar han skrika utanför min dörr...

Då är de bara öppna, annars öppnar han dörren själv ändå.. Tur han är söt iallafall!

Ska in till stan på en stund och slåss me alla andra galningar och köpa de sista. Hem och skotta av bilen, koppla i motorvärmare, ut och rasta den en stund. Ska göra tomtegröt också.

Vi har nån konstig oskriven regel i våran familj, av nån anledning så bakar vi pepparkakor och lussebullar, men äter typ inget före julafton vilket har resulterat att vi ätit julfika fram till midsommar ibland. Så tokigt de kan bli!


Gammskrutten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0