Långa ledningar

Ja läste en artikel på Aftonbladet om en Amy Rose Locane som skull hamna i fängelse för en rattfylla som ledde till en annans död, och då stod de att hon bla spelat emot Johnny Depp i Cry Baby.. Och ja har ju sett den filmen ett bra par gånger men ja kunde inte komma på vem det va, me tanke på vilket foto som lågt på AF..



Men efter ett tag på Google så kom ja på att de är ju för fan Allison. Men ja, hon har ju fan förändrats för de tog en stund å fatta vem de va...






Och FYFAN va snö de ha komme! Även om ja är glad att vi har traktor så går de ju int precis skotta me den överallt.. Ja och bror va ut och skotta idag och dumjäveln tyckte de va kul.. För man fick motion.. Visst, de är bra me motion, men de är ju fan int kul :P De värsta är att ja hört uttrycket "När jag ser en leene joggare ska jag överväga det"...

Och jag såg en leende joggare i Malå förra året.. Inte okej!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du jag kör fan en 240 och ändå råkade jag ut för allt detta ! :D

2010-12-19 @ 10:56:07
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Mia

du bara är deet :D haha!

2010-12-19 @ 10:58:29
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh shit va olik hon va!

2010-12-19 @ 18:08:34
Postat av: Maria igen!!!

Jag e lessen men jag e beredd hålla me din storebror,det e kul att skotta/gratis motion!!

2010-12-19 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0