Musik

Tänkte bara på de ja skrev tidigare ikväll, om min familj.. Jag har låtar som jag tycker är så fina som jag alltid tänker på dom när ja hör dom... :)

Beyonce - Daddy. Den här låten lyssnade jag mycke på när pappa va sjuk.

I want my unborn son
To be like my daddy
I want my husband to be like my daddy
There is no one else like my daddy
And I thank you (thank you) for lovin me

 

Conway Twitty - Thats my job. Världens finaste country låt om en pappa.. ♥

And I said "Daddy, I'm so afraid
how will I go on with you gone that way?
Don't wanna cry anymore
so may I stay with you?"

And he said "That's my job,
that's what I do.
Everything I do is because of you,
To keep you safe with me.
That's my job you see."

Spice Girls - Mama. En låt jag lyssnade mycke på som yngre och tänkte på mamma medans hon va mer frisk.

Mama I love you, Mama I care,
Mama I love you, Mama my friend,
My friend

 

Rufus Wainright - He aint heavy, he's my brother. Lyssnade mycke på den medans jag saknade brorsan då han bodde i Australien.

The road is long with many awaiting turns
That lead us to who knows where,
who knows where
But I'm strong,
strong enough to carry him
He ain't heavy, he's my brother

Rekomenderar ALLA att lyssna på dom.. Dom är verkligen skitfin!

Kommentarer
Postat av: mia

tack åsa de värmer att höra! :)

jag förstår precis vad du menar, de finns ju faktiskt sånna här 1 års utbildningar som man får betala för att gå, kostar typ 100 000:- minst dock och de har man ju inte råd med. :/ men jag har ju några stammis kunder här hemma så jag får iaf hålla på med det litegrann ,bättre än inget :)

2010-12-03 @ 23:43:42
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0