Oops

På dryga 40 min så kommer Bella och hämtar mig. Vi ska dejta ikväll :) Blir midda hos henne, sen far hon och tränar en stund å sen blir de Make Up Store kväll.. Va ja nu ska dit å göra.. :) Å sen bli de Desperata Hemmafruar!! Säsongsavslutning! Ja klarar de inte!! De brukar va så spännande!!


Sen hände de en olycka nyss och jag luktar eld rök :( Jag skulle lägga på pannan och de glödde så bra att de tog eld direkt ja kasta in en klabb.. Så ja skynda mig och skulle lägga på klart å pang bom så lossna nått i pannan.. En stor klump av.. Ja va de nu va, så jag försökta ju få ut klumpen å då blev hela pannrummet rökfyllt.
Gräjt.

Hoppas int de är nå superallvarligt som gör att vi måst tvär byta panna och får frysa sönder i vinter! Nä nu måste jag nog ta en raggardusch och göra mig klar.. Eller jag har ju duschat, men tröjan luktar rök men va gör man när man har tvätt dag! :D


Kall bil som väntar på kärlek :)


Kattsnor på fönstret :P


De kan faktiskt va rätt fint ibland även om man bor brevid E4:an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0