Piss å gå isäng

Är helt slut. Stack direkt till Fällfors när ja kom hem för att träffa Linda med familj. Är ju inte så ofta man ses nuförtiden och tänkte hinna träffas innan jul iallafall :) Och jag kommer ha träningsvärk imorrn.. Cornelia har sutte i min famn ikväll och hoppat upp och ner. Hon är ju bara drygt 4 månader och världens kopia av en liten Linda :) Känner av armarna nu, kanske dags att göra nått åt de här haha!

Har bytt min första blöja också! :D Linda tyckte nog jag va sämst :)

På väg hem fick jag världens känsla av att jag inte va ensam i bilen då det precis kändes som att nån satt i baksätet och som tog i mitt säte och drog sig upp.. Som om man skulle sätta till sig.. De va obehaligt!

Nä nu svimmar jag snart, dags att gå isäng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har pöken i bilen :O

2010-12-07 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0