Rarrfaffidaff

Blev less att slå in julklappar efter 2 st.. Men de löser sig nog, måste å köpa mer julklappsettiketter.

Satt och såg lite av Elf medans jag slog in. Då kom jag och tänka på alla filmer jag såg med Jacob, vi blev båda stora fan av Will Ferell. En film vi fastnade speciellt för va Stepbrothers. Oj va vi har skrattat till den! Den är nog kvar i Malå tror ja..

Ja, de va minnen de :)

Får se om ja ids slå in nå mer. Är så tråkigt då jag inte har nå snören att he runt...

Grattis till min bror som igår tog sin examen. Nu är han teknisk officer för pansarfordon :)

Kommentarer
Postat av: Miia

Det finn etiketter i skåpet där receptboken finns....... Bara så du vet :-)

2010-12-18 @ 00:16:17
Postat av: Åsa

Ja vet, ja hitta dom men dom är snart slut :P De förstår du när ja berätta om va ja köpt till min bror :)

2010-12-18 @ 00:23:14
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0