Sådär

Jag fattar inte att ja är vaken än men nu är ja klar me de mesta. Och ja börja må mycke bättre när ja va och klippte mig :) Skönt att bli lite omhändertagen även om jag skämdes att sitta där me mina smutsiga katthåriga mjukisbyxor haha! Men de blev bra, ja har behållt längden, lite lugg och de är tunnare :) Dessutom locka hon mitt hår me platttång så de går! Köpte mig en dust it också.

Sen in på Obs och stå i kö i hundra år, in på Intersport och köpa nya skor :) Likadana som jag redan har haft i 8 år men bara nyare och jag tog sista senior storleken tjoho!



In på bolaget och sen äntligen hem. Va döhungrig, har bara hett i mig en lussebulle på två dagar så de blev nudlar. Ringde till Csn och han guida mig till att söka studielån så nu är de gjort. Då tänkte ja att ja skull andas ut och försöka sova men har ju jävla tvätt att göra.. Morr...

Men nu har ja komme på vad som spökat för mig de två senaste dagarna. Mens kallas det. Jag har äter inte p piller så regelbundet numera utan tar dom nån gång då och då för att slippa mensen men ibland går de lite för långt mellan gångerna så nu vet ja iallafall.. Tråkigt till nyårs men ja överlever nog :P

Nä dags att ta itu med tvätten dådå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0