Shitmajgad

Fyfan va bra ja är! Kom hem för en stund sen. Ja fixade allt på ungefär en timma, men då rann svetten också.. Man behöver inte klä sig för varga vinter när man ska handla klappar. Nån kan ju påminna mig nästa år. Men jag undrar hur ja ska lyckas slå in julklappen till pappa...

Sen undrar jag om man ska ge pengar till dom söta små fotbollspojkarna som packar ens varor på Maxi? Ja sa tack, han sa ett halvsurt varsego.. Haha! Inte lätt att ge nån pengar ändå när man inte har några lösa :P

Nu ska jag luta mig tillbaka och känna att julen är räddad. Nu ska jag bara komma ihåg att skriva ner allt mat som ska handlas imorrn, dammsuga, slå in sista klapparna och kanske hacka löken till rom-bomben ja ska göra imorrn. Åsså har jag öl för hela julen. Inte på julafton, vi kör nyktert. Förra året va första gången jag tog en öl på julafton faktiskt. Men om man vill dricka så är de väl bara göra de :P

Just ja, luta mig tillbaka va de ju.. =)


Lindas lilla Cornelia :) Så söt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Fikat blir nog efter jul :) Magsjuka natten mot Tisdag har jag haft ...,om du inte vill komma imorrn då borde jag vara smittfri. Du killarna på Maxi tror jag faktiskt jobbar in pengar till sitt lag,så det står nog Ica för. Så dom ska va jävligt glada :) God Jul å hälsa mammsen pappsen å brorsan!!! Å kom gärna förbi imorrn!

2010-12-22 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0