Skönt


Har nyss ätit middag och tagit en middags snus. Till efterrätt blir de en apelsin. Apelsiner är sjukt gott! Det kommer och går i vågor att jag äter tok mycke av en frukt. Jag minns förra året när jag va i Malå så va man väl in på Ica varannan kväll och köpte massor av mandariner :P

Jag pratade med pappa om min beslutsångest över ett jobb och han guidade mig rätt. Eller visst hade jag redan tänkt på det han sa, men de va bra att höra det från han. Jag behöver inte söka alla jobb som är lediga utan känner jag att det är nått jag verkligen inte vill, då behöver jag inte det.

OCH med det menar jag inte att jag inte vill ha ett jobb, men bara för att man är arbetslös finns det saker man inte vill göra.. Om ni förstår? ;)

Men de bli nog bra.
Snart dags för apelsin!


"Oranges in the mirror are closer than they appear"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0