Skönt

Ja ha spänt upp byxorna och ätit ostkrokar. De är gött :P Läser nu en massa statusinlägg på Facebook om Jay som gjorde Metallicas låt Enter Sandman i Idol.. En del skriver att han tillochmed är bättre än originalet och där säger jag STOPP!

Visst, han gjorde ett jävligt bra framträdande, va inge fel på det för de va faktiskt jävligt bra, men enligt MIN åsikt iallafall så va han inte bättre än originalet. James Hetfield har den där speciellt rösten som behövs.. Känns nästan som om jag måste se deras dokumentär "Some Kind Of Monster" ikväll :P

Men ja, jag hoppas på att nån hårdrockare vinner i år, skulle va kul :P Ska inte uttala mig om det me hans droger, men men...

Kommentarer
Postat av: Elina

Håller med om att Metallicas version är bättre.. James sjunger ju mer rent och klart typ, Tyckte enligt min smak att Jay sjöng med så growlig röst :D

2010-12-04 @ 11:02:17
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0