Skumt

Ja de känns verkligen skumt att vara hemma nu.. Har ju inte vart hemma den här tiden på en månda sen i Augusti.. JAG SAKNAR MIN KLASS! Så är de bara.. Men jag lyckades ju släpa mig på läkarundersökningen och hade faktiskt broms på bilen.. Men min tid i Byske drog ut på tiden så jag kunde inte följa klassen på CV idag.. Men dom fixar nog de utan mig :P

Frisk som en nötkärna och synen är lika bra som när jag va 18 och tog körkort. Har även betalat den jävla avgiften och skickat iväg papprena så nu är de väl bara hålla tummarna! Skulle de inte bli nått körkort nu så har jag andra väldigt bra planer.. :)

Alltså Erin Brokovich fyfan vilken jävla bra film! Va så längesen jag såg den och FAN så bra.. Skulle nästan kunna se den igen redan nu.


Måste ta tag i bilen pronto. Ska ringa Erling och köra upp den på lyften i hans garage. Visserligen har jag broms men måste hitta vars läckan är.. Litar inte riktigt på den om vi så säg :P Sen så fick ja en parfym av Miia idag, Puma Flowing :) Varje gång jag känner lukten påminner den mig om när jag va.. 15 eller nå sånt :) Tack!

Nä nu ska jag ta tag i en del saker.. Bla så är jag riktigt skitnödig så de blir prio 1. Goodbaj Kaj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0