Slut

Ja jag lär nog somna snart, men före ska jag göra ett ryck och städa. Har hålle igång med massor av grejor.

Inatt for vi på road trip, jag, Robin, Karlsson och Sunky. Vi for först till Lövånger i VÄRLDENS jävla snörök. Vi hamna baki en lastbil och bil och sikten va inte alls bra, då kom ett lastbilsekipage och kör om hela skiten och då såg man verkligen nada, noll, inget. Då va ja faktiskt rädd och jag brukar aldrig va rädd när ja åker med Robin. Men vi överlevede ju uppenbarligen och tillslut hamna vi i Bastuträsk. Jag och Robin blev överlyckliga när vi stod inne i väntrummet och det KOM ETT TÅG! Har aldrig hänt tidigare nätter vi vart i Bastu :P

Hem och sova nån timme, upp och ringa vetrinären. Hasse började bajsa blod igår igen men de va inge mycke men däremot bajsa han diarre på toa golvet 2 ggr.. Väldigt kul.. Men vi skull köpa nå golijox på apoteket så vi får väl se hur det blir. Å andra sidan är de ju tur att han bajsa på toagolvet istället för i typ skinnsofforna.

För att inte somna igen har jag löst korsord sen kom pappa med granen och nu är den klädd.

Det som suger är att jag fick erbjudande att följa med Isabelle i lastbilen idag men jag kommer vara så trött, då ger det lite. Det sug att varje gång hon hört av sig och erbjudit mig att åka med så krockar de alltid me nått :( Får väl se om hon ringer sen, så om du läser de här kan du ju höra av dig!
De är så tråkigt för jag vill följa, men som sagt så krockar de oftast me nått.. Fan jävel.

Nu ska jag bajsa. Tack och hej snygga tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0