Snel hest

Haha ja blev gode förvånad idag när jag kommer uppför en backe på väg hem från skolan och möter en häst i mörkret utan ryttare och sadel mitt på vägen. Va bara ogjort att jag haft den i fronten. Hästen kuta omkring och sen ner på en gård där jag vet det finns hästar.

Körde ner på infarten till det huset, eller ja hann inte så långt innan hästjäveln kom i full syra mot bilen igen. Jag blev fan skiträdd, hästar är stora och dom ryms tyvär inte mellan mina extraljus! Så jag slog igång dom och just innan bilen vek den av.. Pjuuh..

Hästen stack, ja stanna av vid ett hus och prata med nån tjej. Va tydligen hennes systers häst. Tur att nån då fick tag på den, kan ju int ha hästar springandes i mörker :P


Har kämpat ikväll med att fota min katter i lussekläder.. Haha, ja förklarar sen, är cp trött och det suger bajs för jag har prov imorrn och ska dessutom upp ännu tidigare.. Får väl hoppas på sömn inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0