Youth gone wild

Igår kom Linda och hämta upp mig sen for vi till Bella. De va så kul att umgåsas med dom igår, fick en känsla av att vi va 18 år igen då Linda börja va allmänt störd och torrjucka på mig :) Näe fyfan, de va trevligt :)

Idag så har vi lyssnat på en karl från Östanbäck som är ensam om sitt jobb i hela världen. Han är gruvgeolog och har uppfunne en grunka som gör att man kan kolla hur ett tex 1000m långt borrhål i marken har svängt eller så, för borrhålen blir ju aldrig raka. Han va me och starta upp Aitik och det han inte kan om stenar är inte värt att veta :P

Sista skoldagen imorrn, känns väl sådär... Jag har aldrig vart me om att jag inte vill sluta skolan föränn nu och det beror på att vi haft så jävla kul tillsammans. Blir avslutningsmidda på Allstar.

Nä om man ska ta och plugga lite mer tung grund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0