5 minuters bok

5 minuters bok
Åsa Larsson
Åk 5

27/8 - 99
Ikväll har vi fotbollsmatch. Vi kommer säkert att förlora därför att vårat lag är sämpigt. Vakmästaren gick just förbi. Han sprang in till småskitarnas klassrum för att höja stolarna där! Vi är faktiskt äldre än dom så han borde höja stolarna här först. Så här sitter jag: Stolen är typ 5 cm hög och bänken är typ 5 meter hög. Så känns det för mig att sitta här.

1/9 - 99
Idag fyller Johan 11 år. Grattis. _ _ _ _ _ är _ _ _. Varför måste man gå i skolan? Jag menar att jag kan ju redan räkna, skriva och läsa. Idag är det bara 5 dagar tills ridskolan börjar om.

7/9 - 99
Igår gifte jag mig. Jag gifte mig med Ville, Elina gifte sig med Rolle och Maja gifte sig med Cornetto. JAG ÄLSKAR VILLE!

20/9 - 99
I lördags såg jag och Elin en älg! Vi va kanske 20 meter ifrån den. Idag har jag och elin sminkat oss. Vi har glitter, ögonskugga, läppglans och ögonpenna. Jag har blommor i håret. Jag har hål i ena socken.


Livet var spännande som 11 åring =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla roligt att hitta sånt där! :)

2010-02-09 @ 21:19:46
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: barrso

Jag ångrar att jag brände alla mina..jag har haft kvar från de att jag kunde skriva tills nu.. fast jag had eiof ingen plats för dom..så kanske var lika bra:S

2010-02-09 @ 23:50:36
Postat av: mican

hhihi så himla gööligt :) alltid roligt att läsa sånna :)

2010-02-11 @ 11:29:02
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0