Cat im a kittycat

Haha jag måste berätta om min katt. Inte Hasse utan min andra katt Kisse.
Han är go och mysig, men nu på senaste ser han mest förvirrad ut :P Han kommer nedför trappen, sitter utanför rummet, låter och jamar :P

Ibland verkar det som att han inte riktigt vet vad han ska göra, vars han ska gå, sitta, eller var han ska ta vägen :) Det ser kul ut! Sen då man petar i han så låter han.

Hans favoritställe är att sitta i köksfönstret och nysa. Vi har ena fönstret fullt i kattsnor :) Men jag förstår om han är förvirrad, han har hänt med ett tag nu.

Jag minns inte vilket år jag fick han men jag gick på högstadiet, så han är väl en 13 år nu kanske. Vissa säger det är ju bara en katt, men för mig är det en familjemedlem och den dagen han inte finns längre så kommer det bli tomt i huset. Ingen annan katt kan ersätta han.

Näe tror jag måste gå och ge han en skinkbit och en puss bara för att han är söt!


Kommentarer
Postat av: mican

en del kläder kan vi nog ta =)

2010-02-17 @ 20:39:50
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0