Damn

Han satt i en bil på väg söderut så jag skulle ringa på freda. Då måste jag ju ringa igen!
Men jag hann iaf presentera mig så nu kanske han kommer ihåg mig.

Jag mår bättre idag så det blir att städa och att tvätta. Jag vågade tom fisa när jag vakna :)
Sen fundera jag på hur jag ska göra på fredag, om jag ska åka upp till Malå eller inte. Jag har råd, men ändå inte. Hade tänkt spara mina sista slantar. Men det suger att inte träffas på 2 veckor heller, då man igentligen har råd...



Föresten såg gjorde jag ett manus innan jag ringde.. Hähä va fjantig jag är! Fast jag sa inget som stod där.. Va konstigt igentligen. Jag har jobbat som telefonförsäljare och i kundtjänst, men är ändå lika förbannat nervös över att ringa okända nummer varje gång!

Jag borde äta. Åt bara lite fil igår och drack cola.
Nej nu skiter jag i det här och gör nått kreativt!


Min hårfärg ser lustig ut på det här kortet. Har inte funderat ut vilken del av håret det är som är ljusare än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0