En hasse någon?

Letar just nu efter någon som vill ha min Hasse på låns ett tag?
Någon som kanske inte äger väldigt dyra skinnsoffor som han har en tendens att göra rivstarter i med klorna.. Nä men seriöst, är det någon som vill ha en kisse på "foder" så säg till! Eller om ni känner någon, hör av er!

 

Har förövrigt vunnit min första auktion på Tradera. En James Dean minnes sedel (vad jag nu ska med den till) för 1 kr. Värt!

Igår beställde jag något till mig själv. Är inte så ofta jag är på internet och köper saker åt mig själv men nu jävlar tänkte jag, och bokade ett ex av Eddie Meduza filmen. Såg den av en slump på reklam på tv, tänkte "Ska kolla upp den där". Men det blir aldrig att jag köper något men nu slog jag till! Mest för att Jacob sa att jag skulle boka :)
Så det blir kul och se när den kommer :)




Tack min älskade Jacob för att du kom igår. Tack för att du körde hit trots att din bil inte har bästa värmen och det va riktigt pisskallt ute. Tack för att du gjorde slingor i mitt hår, var noga trots att du nog mest av allt ville slippa. Tack för att du är min och för att det inte finns någon annan som du!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0