?+?+?

Igår följde jag med Jäänz till stan. Termostaten va paj på bilen så va typ -20 inne i den hela vägen. Vi plocka upp Sarah och for till Elin. Vi diskuterade mackjärn för Sarahs mackjärn lät fan konstigt och jobbigt!
Man måste ha 3 mackor i det. Tänk om man bara har 2? Hähä :P

När jag kom hem hade Hasse legat på min säng hela kvällen. Jag stänger aldrig in han om jag far så han hade lika gärna kunnat gå och slåss med andra katten men han låg kvar hela kvällen :) Duktig kisse!

Jag köpte efterlängtade Koss hörlurar av Elin igår så äntligen kan jag använda min mp3 igen. Är så less på mobilen, dåligt ljud och får ont i öronen av lurarna. Älskar Koss, dom basar och man lär inte höra om man blir påkörd när man är ute och går :) Så det blev en promenad idag.

Nu ska jag hänga tvätten, se Jerry Springer och se om jag hittar på nått att göra.
Om 24 min går en auktion ut, får se om jag vinner den så ska Jacob få det! :)


PS. Mamma fick veta igår att hon är friskförklarad från cancern! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men shit, har hon haft cancer? :(

Vad skönt att få veta, det måste ju vara bland det bästa man får höra!

2010-02-24 @ 22:34:42
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: Therese

Fy fan :/ Min mamma har haft två hjärtinfarkter och båda gångerna var jag helt säker på att hon skulle dö, det är inte kul med sånt. Skönt att hon blivit frisk! Vad var det för typ av cancer?

2010-02-24 @ 23:16:44
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0