För den som orkar läsa

När jag va 17 så gjorde jag och Robin en lista på filmtitlar, men vi bytte ut ett eller några ord till Jäänz. Jag hittade kollegieblocket som vi skrev ner det i när jag va i garaget.

Så för den som orkar läsa (men en del är faktiskt klockrena):

Fyra nyanser av Jäänz
Tunna röda Jäänz
Jäänz på Bråkmakargatan
Jäänz i Lönneberga
De tre små vännerna och Jäänz
Jäänz i knipa
Sagan om Jäänz
Jäänzarnas krig
Säg inte till mamma att Jäänz har dött
Jäänz är far till alla barnen
Ice Jäänz
Fun with Dick and Jäänz
Indiana Jäänz
Lucky Jäänz
Jäänz Gump
Mitt stora feta Jäänziga bröllop
Hitta Jäänz
Mina jag och Jäänz
Smala Jäänz
Sista natten med Jäänz
Nu blåser vi Jäänz
Jäänz grisar vidare
Titta vi Jäänzar
Hot Jäänz
Jäänz got fingered
Jäänz the musical
American history Jäänz
Just like Jäänz
Without a Jäänz
The 40 year old Jäänz
Jäänzmetoden
SällskapsJäänz
Jäänz den allsmäktige
Jäänz Ventura
Öster om Jäänz
Jäänz attacks
Jäänz Bond
Jailhouse Jäänz
Walter Jäänz
Happy Jäänz
Välkommen till Jäänz
Jäänz är värst
Monster till Jäänz
Get rich or die Jäänz
Den otroliga Jäänz
Bröderna Jäänz
Rädda Jäänz
Den gröna Jäänz
Babbas Jäänz
40 Jäänz and 40 Jäänz
Jäänz wars
Jäänz koden
Walk the Jäänz
Jäänz av glas
Jäänz som kunde tala med hästar
Jäänz och chokladfabriken
Kim Novak badade aldrig i Jäänz sjö
The dukes of Jäänz
The pirates of Jäänz: the curse of the black Jäänz
Alla älskar Jäänz
Jäänz min Jäänz
Jäänz Långstrump
Heartbreak Jäänz
Att göra en Jäänz
10 orsaker att hata Jäänz
Jäänz och dom sju dvärgarna
Jäänz story
Jäänz bröder
Jäänz är över
Scary Jäänz
Jag vet fortfarande vad Jäänz gjorde förra sommaren
House on haunted Jäänz
Jäänz den 13:e
Terror på Jäänz street
Jäänz psycho
Bad Jäänz
Jäänz i Hollywood
Night of the living Jäänz
8 Jäänz
Jäänz busters
Jäänz must die
Dude wheres my Jäänz
Two Jäänz for every boy
Jäänzarna anfaller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0