Go go go

Hade tänkt bosätta mig i garaget hela kvällen och stöka med alla flyttgrejer som är där. Men jag har bara fyllt en låda, och den är full i skolarbeten, kollegieblock och andra pappers saker. Sen tog motivationen slut. Allt annat då? Hur ska jag sortera det?

Just såna här gånger när man ska städa, sortera, spara, slänga så HATAR jag sopsortering! Det va enklare förr, när det bara va att slänga allt. Visst, sopsortering är säkert jättebra för miljön men inte kul när man inte ids eller KAN för den delen. Har ingen aning om vars nått ska!

Så jag gick in och har stökat och bökat på mitt rum istället. Gjort mer plats åt mig själv i garderoben och stökat ner broders saker i en låda. Tagit tag i såna här saker man bara skjuter på. Men nu måste jag dammtorka, och städa ihop småsaker. Vars ska jag hitta motivationen till det?!

Och varför sitter jag här? :( Tar ju bara längre tid då!





Jag har hittat ett program som gör om bilder till Poladroid bilder.
Haha hoho hihi, va kul i ungefär 3 sekunder!
:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

ÅÅh, jag älskar när bilder ser ut så!! de är hur fint som helst ju!

2010-02-23 @ 10:46:19
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0