HJÄLP MIG

Har aldrig förstått det här fenomenet med att lägga ut typ videos från youtube på bloggen. HUR GÖR MAN?! =( Behöver en lektion för dummies, typ "sätt dig i stolen, starta datorn, öppna firefox, skriv in www.youtube.com, sök efter din video".

Nä okej kanske inte, men nästan! Har prövat förr men jag FATTAR INTE! Har väl fattat så långt att man ska kopiera NÅN länk och klistra in på NÅT sätt här NÅNSTANS.

Känner mig helt störd och överaktiv. Vad gör jag vaken nu?! Jo jag har sutte och glott på Tradera på TUSEN saker jag vill ha! Ha tillåme ont i höger långfinger som jag scrollar musen med. Illa, jag kanske borde ge mig.

Ska ändå upp om 7 timmar och lägga på pannan. Näe nu kryper jag till kojs med Hasse


Men glöm inte att hjälpa mig med videos!!




Kommentarer
Postat av: fia

Jo, när du skriver ett nytt inlägg på bloggen så står det längst ner i rutan som man skriver i, 'ändra redigerare'. Tryck på den, sen går du in på youtube och in på klippet du vill ha. Nedanför informationen till videon står det 'Bädda in'. Kopiera allt som står där och gå in på bloggen och klistra in. Sen trycker du på 'Ändra redigerare' igen så ska det vara på plats :) Lycka till!

2010-02-23 @ 08:44:19
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0