I want your psycho Your vertigo stick

Nu ska jag kanske tatuera mig 23 Mars. Men bara kanske, beror väl på om man har pengar sen ja, om jag tycker att tatueraren är nog bra. Men vi har mailat lite så vi får väl se. Inget bestämt än.

Jag gillar för det mesta musik från 50 talet, men är ändå en allätare av all musik och hör jag en låt som jag tycker är bra så skiter jag i vilken genre (stavning?) det är. Men nu har det faktiskt hänt att jag fattat tycke för en popartist, och senast jag gjorde det va väl kanske då Spice Girls va populära?
Visst lyssnar jag på "nya låtar" som går på radion och man fattar tycke för nån, men den här gången har faktiskt artisten levererat många bra låtar.

Jag pratar självklart om Lady Gaga. Säga vad man säga vill om hennes utstyrslar men hon har faktiskt gjort många riktigt bra låtar. Jag lyssnar på Poker Face än idag, den är bra och ger minnen. Men hon har gjort många fler låtar som är bra. Så ja, hon ser ju ut som hon gör men hon är fan bra!

Haha jag har lyssnat på Poker Face så många gånger att tillochmed Jacob kan texten =)



På tal om Jacob så far jag till Malå idag. Vi firar 1 år tillsammans på söndag, på alla hjärtans dag av alla dagar :) Men jag minns det som igår, den dagen för ett år sen :)
Tiden har verkligen gått fort. Vi ska nog inte göra något speciellt, gå på marknaden imorrn. Sen blir det nog lungt för vi båda är nog dö panka men vi har ju varandra iallafall :) ♥

Näe borde gå och äta nåt. Adios amigos!



He's the voice I love to hear
Someday when I'm ninety
He's that wooden rocking chair
I want rocking right beside me
Everyday that passes
I only love him more
Yeah, he's the one
That I'd lay down my own life for

And he's everything I ever wanted
And everything I need
He's everything to me
Yeah he's everything to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0