Its alive!

Idag så tänkte jag gå ut och skotta på altan men då ville Maria att jag skulle komma förbi så sagt och gjort. Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord och jag åt Keso för första gången i mitt liv.. Det va typ.. Smågott.. Fast ändå inte :) Sen följde jag med hon till stan och vaktade hennes barn i bilen medans hon sprang in på två affärer. Sen skjutsade hon hem mig. Så det var mycket trevligt!

Sen packa jag in datorn i bilen och for till Bella.
Där formatera Paul om datorn och installera massa program som jag behövde och Bella bjöd på godmat! Tänk att man har så fina vänner som kan hjälpa en stackars BF:are som inte kan nått om något :) Näe fy det va riktigt snällt! Och Bella lyckades med maten som vanligt :)

Så nu ha ja sutte och försökt hitta inställningar som jag hade tidigare men det går inte så bra.
Min Voddler är nog också bara glömma :P Men men, jag klarar mig nog!
Hoppas pappa gräver upp en billig plattskärm åt mig, den här skärmen "guppar" typ. Blir halverst sjösjuk.

Imorrn måste jag städa upp här inne, skotta balkongen och altanen sen kanske försöka packa ner lite skit i lådor och hinna spela sims. Blir nog en trevlig dag!


När jag gick igenom en massa saker hittade jag den här bilden som jag minns att jag va tvungen klippa ut.
Det är Joakim Von Anka som säger det. Så sant, så sant.

Föresten så drog jag hem Torgny Melins album Dansbandsnatt när jag va hos Bella och dom har gjort Boten Anna i dansbandsversion! Den är riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0