Jag har kommit på

en sak som jag verkligen verkligen hatar. Det är att stiga upp på kommando, till väckare, att bli väckt. Finns det något skönare än att sova tills man själv vaknar? Vare sig man vaknar tidigt eller sent. Tänk om man kunn få sig ett jobb så man fick stiga upp när man ville :) Hähä, men jag är helt klart en kvälls människa. Ogillar morgnar!

Får väl se om nått av mina Tradera fynd dyker upp idag. Iallafall min James Dean sedel borde göra det.
Folk tror väl att jag sover väldans länge om dagarna, men det gör jag inte. Jag är helt enkelt kvar på mitt rum till ca 13:00, då vet jag att alla farit. Det är skönt att va själv ibland.


Igår började det skrivas om vem från det va från Skellefte som mördades i Sthlm (facebook såklart). Jag känner inte personen men det är hemskt då folk rycks ifrån en på det där sättet. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag läste någonstans på FB och är det så det gick till, så va det verkligen ren ondska! En sån sak man bara ser i filmer. Vila i frid.


Ibland kommer en sak som hände för ett tag sen upp i mina tankar, och jag blir så förbannad. Fast jag har inte tänkt säga nånting nu, vill inte skapa bråk eller diskussion men förbannat, jävlar och satan vad jag stör mig på det som hände. UUUGH

Nu ska jag snart gå upp. Får väl se vad jag hittar på idag, förmodligen inget. Är ju nån slags sminkkväll på Make Up Store men jag har inte några pengar över för att köpa nåt, är inte igentligen så intresserad och kändes drygt att starta bilen i enkomt för det där. Får nog bli en annan gång!
Adjö

Kommentarer
Postat av: fia

den är en arbetskompis, kompis son.. skithemskt.. :/ och han hade just börjat reda utt sitt liv, hade en son och grejer... blev knivskuren av sin kvinnliga vän.. :( sjukt!



men, ska du inte med ikväll??

2010-02-25 @ 12:33:15
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0