Jodu

Jag titta mig i spegeln idag och tänkte Vafaan. Såg verkligen ut som om jag haft sju svåra år.
Men jag mår bättre iaf, kanske bajsat ut allt det dåliga. Har legat och jäst hela dagen, pimplat cola och hoppas att jag inte ska spy. Eller skita ner mig.

Imorrn ska jag ringa om ett jobb. Jag ska ringa till Flodin, mannen jag hört talas om så många gånger men aldrig träffat. Det är nämligen så att pappa ringde och sa att jag ska ringa till han imorrn, eftersom dom kanske ska ta in nytt folk på Skogsägarna i Kåge. Och då är det bra att finnas med på nån lista.

Jag är bara nervös över vad jag ska säga. Det verkade inte som att Flodin håller i det här med anställningar utan pappa hade mobilnumret till han. Så jag får väl klura ut det så jag inte gör bort mig totalt.

Guld läge vore ju om dom ska ta in folk på sågen i Ostvik, eftersom den ligger mittemot mig ;) Jobbade där två somrar, va rätt skönt att slipa gå så långt.

Funderar på vad jag ska göra nu. Forsätta på Sex and the city säsong 2, eller hitta nått annat kul att se? Imorrn om min mage är bra måste jag städa!
Borde verlige noppa mina ögonbryn också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0