Meningslösa måndag

OJA!
Hela dagen ha bara sugit hittils. Jag va så glad över att äntligen få träffa min handläggare på arbetsförmedlingen, för där verka dom ha "gömda jobb", och förra gången jag sökte så två stycken så blev jag kallad till intervju av båda ställena. Men då ringer dom när jag sitter på bussen till stan och säger att hon är sjuk...

Happ, det var det. Och allt va så bra planerat och faan. Nästa gång man får en tid blir väl om 3 månader säkert.

Sen ha datorn kanske pajat på riktigt. Har låtit den stå igång nu nån timme men den startar bara om sig hela hela tiden. Vet inte va jag ska göra åt fanskapet. Funderar på att köpa en laptop när jag får pengar, eller försöka ominstallera Xp. Kan inte gå mer åt helvete än vad det är nu så.

Nu är vi tre som slåss om pappas dator. Och håller på att installera Sims 2 som Bellas karl va så snäll och låna ut till mig. Hoppas det funkar som det ska på den här datorn.

Näe livet är inte lätt när det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0