Puh

Jag skottade framsidan av huset istället för att gå en promenad. Är ju ändå samma sak. Kanske går sen, om jag ids!

Iallafall så fastnade jag i Tradera inatt. Helt plötsligt va väl klockan typ halv 3 kanske då jag började inse att det kanske är dags att sova. Hasse sover på mitt rum nu om nätterna, men han har som sagt mat, vatten och kattlåda.

Just innan jag skulle lägga mig så gick Hasse på lådan. Det lukta förjävligt så jag fick vädra sen kasta jag ut bajskorven som inte riktigt va helt fast, men inte jättelös heller. Hasse hade hoppat upp i sängen och lagt sig, sen va jag tvungen flytta på han för jag skulle fixa till madrassen.

Då är det bajs på lakanet :( Åh, sen tittar jag han i rumpan då har det fastnat bajs i pälsen. Försökte torka bort det men det sluta med att jag gick och duscha rumpan på han. Han är världens snällaste när man duschar han så det gör då ingenting.

Det är första gången han haft bajs i pälsen. Om man inte räknar med när han sket ner sig då jag flyttade hem från Btk, men det gör det inte tycker jag för han kunde ju inte va nånannanstans än i kattburen då :P

Så det va väl tur att jag va vaken så jag slapp stiga upp och göra det där, och tur att han va på mitt rum så han inte va och kleta bajs nånannanstans i huset :)


Nu har jag en auktion jag väntar på, den är klar på drygt en timme.
Hoppas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0