Sömn

Blev massa sömn inatt, jag är glad.

Eftersom vi va tre igår som slogs om datorn så bestämde jag mig för att gå ut i garaget och sortera ut lite grejer som jag fick med mig då jag flyttade hem. Eller det va när jag, Barro och Bella rensade ur förrådet och bara för att det skulle gå fort så kasta vi ner allt i sopsäckar.

Så nu har dom legat där i ett år. Insåg också att jag har sänkläder som bara ligger, i ett garage fyllt med damm och annan skit. Men får väl tvätta dom nån dag.

Va kul att gå igenom skolarbeten från.. Ja, jag skulle nästan säga att jag hittade grejer från hela min skolgång. Läxpapper från högstadiet, Svenska lådbilsklubben från gymnasiet, en skrivbok från årskurs 2.

Det blev en hel del som pappa får bränna upp också, men en del sparat också :) Hittade kollegieblock som är klottrade med en massa grejer! Men det är kul att minnas en stund, och kommer bli ännu roligare att titta i dom om några år :)

När jag gick i 5:an så skrev vi "dagbok" 5 minuter på morgonen. I min bok skrev jag tex "Varför måste man gå i skolan? Jag menar jag kan ju redan läsa, skriva och räkna." :) Skrev massor om ridskolan och ännu mer streck. Ja, så att ingen annan skulle veta vad jag skrev (och nu gör jag det inte själv heller). Ser ut så här på många sidor: _ _ _ _  _ _  _ _ _ _ _ _ _ . Hähä, smart.

Nu ska jag spela sims! Mitt liv stannar upp när jag har det fungerandes.
Ps. Jag behöver en dator PRONTO! Har du en till salu??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0