Texas bound and flyin'

Hoho jag sitter som en räka. Måste ducka för solen bakom skärmen. Ids inte dra för persiennen, är en massa bråte ivägen. Jag spelade Sims inatt tills mina ögon blev fyrkantiga.

Tog just hem Spotify på den här datorn. Pappa får väl säga va han vill, de är dötråkigt att sitta vid datorn utan musik.

Jaha va skulle man ha hitta på idag då?
Ikväll är jag bjuden på middag hos Bella. Hon undra om jag skulle äta med dom ikväll eftersom jag ska dit med datorjäveln och se om det går få liv i den. Då undra jag vad dom skulle äta. "Samma som förra gången" Jag kommer;) skrev jag bara :P Det va snuskigt gott!

Men fläskfilen jag och Bella grillade i sommras. ÅÅH börjar rinna snålvatten när jag tänker på den!

Spanade just in en stor påse med massa flyttsaker. Har ju en låda på rummet jag kan packa ner dom i. Det jobbiga är att jag aldrig orkar lyfta lådorna sen =/


FRÅGA!!
Är det nån som kan nått om hår?
Jag har haft min lugg uppsatt i klämmor sen.. Jag gud vet när, sen jag gick i sexan kanske. Okej inte varje dag, men väldigt väldigt ofta. Nu har jag racklat bort dom så jag kan inte sätta upp luggen längre.

Då upplever jag att mitt hår blir flottigare fortare, eller fett kanske jag ska säga.
Jag kan duscha på dagen sen på kvällen är det fett igen, men när jag har uppe luggen i klämmor så blir det inte fett lika fort.

Nån som vet varför? Eller ja, vad man ska göra åt det? Är inte så hemma på hår, schampo, balsam och sånt.
Skulle bli väldans tacksam för ett svar!

Kommentarer
Postat av: Mia

det upplever jag med! vettefan varför faktiskt.

fast de blir inte fett lika fort då jag använder silver shampoo från frisören (för blondt hår) de tvättar håret jääkligt rent. men när jag använder alla andra sorters shampoo och balsam så tycker jag att de blir fett betytdligt fortare, typ direkt.



men testa att inte he balsam i luggpartiet, balsam återfettar ju typ håret :)

2010-02-13 @ 20:54:59
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0