VA

Det har bara gått typ 2 timmar sen jag sist skrev. Pendlar mellan toan och datorn, tiden går sakta! Vågar inte ens fisa längre.

Därför stal jag en lista av Therese för att fördriva lite tid. Sen ska jag försöka sova en stunn.


Lovar du att vara ärlig? Okej

Du heter: Åsa

Smeknamn: Palt

Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Cassidy - Fields of gold

Beroende av: Musik

Vem behöver du mest just nu: Toan hähä

Vad tror folk om dig? Vet ej

Stämmer det? Kanske?

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår

Vad säger du för att imponera på någon? Ööh jag vet inte

Hur imponerar man på dig? Hm det vet jag inte heller

Brukar du skratta för dig själv? Ja väldigt ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Förstår de :("

Var bor du? Ostvik AKA Cheesebay AKA Cheese

Trivs du där: Absolut

Äger du några converse: Nepp

Sprit, cider, vin eller öl: ÖL

Brukar du bli för full: Har hänt ja

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk mot något: Fjortisar och dubbelmoral

Har du haft sex idag: Nepp

Nästa mål i ditt liv: Jobb

Hur svarar du i mobilen: Hallåååå

Vem ringde du senast? Jacob

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Öh, ja en massa saker

Antal timmar sömn inatt: 6 kanske

Sov du ensam: Yepp

Brukar du komma i tid: Mjoo

När mår du bra: När jag har kul

När blev du fotad senast: Ingen aning

Hur känner du dig nu: Magsjuk

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Dom är små

Vad saknar du: En massa saker

Hade du en bra kväll igår: Nej mådde röv

Favorit dryck på morgonen: Oboy

Rakar du benen: Nja, ja jo eller nja, har prövat epilatorn men det va ingen skön upplevelse

När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika

Är du blyg? I vissta situationer

Sysslar du med någon idrott: Spriten rädda mig från sporten

Vill du hellre ha mail än brev: Sms

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja jag vet inte

Har du spytt offentligt: Jao

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka, nuppa, olla saker osv

Är du nöjd med ditt liv: I vissa stunder

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: Ingen aning

Vad är det värsta du vet? Fåglar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Hähä jag vet inte

Vad längtar du till? Sommar

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag

Vad använder du för shampoo? Head and shoulders

Vad är det finaste du fått? En bukett med rosor

En speciell dag du minns: 14/2 2009

Hur gammal är du: 21

Om fem månader: Är jag fortfarande 21 och hoppas jag har jobb

Du samlar på: James Dean saker

Gröna eller röda äppeln: Både och

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jacob

Gillar du golf: Njet

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Jo men bara en av nån anledning

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa nått ball och en bil

Bär du glasögon eller linser: Näe men de kommer väl

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Icket

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12 kanske

Har du piercing: Läppen

Vill du gifta dig: Yes

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Inte ofta

Är du bra på att laga mat: Jag har mina bra stunder men också många dåliga

Är du flygrädd: Lite

Hur vig är du: Som ett järnspett

Är du musikalisk? Njet

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Vanilj

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas det

Tycker du om sushi:

Vad äter du helst när du ser på film: Chips

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll/natt

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Näe inte det

Röker du: Ibland

Hur ofta tränar/motionerar du: Hehe beror på om pendlingen mellan toa och dator räknas som träning?

Senaste låt du hörde: Charlie Daniels Band - A few more rednecks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0