www.magsjuka.com

Jodu! Imorse trodde jag att jag fes, men se det gjorde jag inte.. Bläää. Fast det förklarar kanske varför jag mådde apa igår. Mådde aldrig bra på hela dagen, kvällen eller natten.

Men jag har inte spytt och det är väl bra, men magen är inte helt hundra.
Det är jobbigt med ett stort hus men bara en toa!

Så pappa for och köpte cola åt mig idag :) Det va snällt, fast är inte alls sugen på att dricka den men men.

Va ska man hitta på idag då?
Tror jag ska nörda youtube. Fick nåt program igår så man kan göra om videos till mp3 format och det finns faktiskt en del låtar där som jag inte har.

Jag saknar Jacob! Jag vill att han ska va här, fast han vill nog själv inte det.. Men ändå :)
Nej nu måste jag på dass igen! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0