2010

Blev en lyckad kväll. Åt mat så jag nästan höll på att spy för det va så gott sen blev det en sväng till stan och spel med goda vänner. Kl kvart i 12 fick vi akutfara och leta upp Isabelle som glidit in rätt bra i en snödriva och satt fast med hela fronten! Men vi missade inte tolv slaget iallafall :)

Årets första chock kom faktiskt 4 minuter över 12 när Jenka, Jocke, Emil och Olov stiger ut ur en taxi utanför Bella. Jag visste att Emil, Jenka och Jocke skulle komma men inte Olov! Han har jag inte sett sen 9:an tror jag, eller kanske någon gång på krogen. Emil va de också längesen jag träffa! Och Jenka också. Det va trevligt.

Vi körde hem vid 3, skjutsade hem Bellas bror.
Jacob gubben har just vaknat och ett av de första ord han säger är "Jag vill ha skrooov!" Haha :P Vi kanske borde stiga upp nu.

God fortsättning på 2010


Föresten så är nog nyårs rätt överskattat tror jag..

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Johan

Vi vaknade fan också kring tre/halv fyra :P

2010-01-01 @ 18:50:12
URL: http://tjasktjask.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0