Ajust

Har vart i Malå, därför inget skrivet. Fast nu orkar jag inte skriva heller. Datorn min är typ paj, eller på väg att paja iallafall. Om jag har tur så hittar kanske pappa en dator, han hittar av nån anledning massa guldklimpar på tradera och blocket. Typ fälgarna han köpte, superbilliga och superfina! Och mobilen, och dataskärmen osv.

Är trött, hungrig och flännig. Och sjuk.
Nä ska gå på dass, sitter på pappas dator. Sen ska jag lägga mig och dö i mitt rum som luktar mjukmedel och eld rök för att vi har tvättrummet brevid pannrummet och ibland händer det nåt och då smiter de in lukt till tvättstugan som gör att alla kläder börjar lukta eld rök. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0