ajust

Befinner mig i metropolet Malå, därav ingen uppdatering. Trotsade kylan i torsdags och for hit men det va inte kul alls att åka buss när den är iskall.. Iallafall så har vi väl inte gjort nått, bara umgåtts med varandra. Eller va väl jag som krävde en helg utan skruvning i bilar :P Men just nu sitter jag själv ändå för det va nåt med bilen som skulle göras.. Aja, man kan inte få allt här i världen.

Imorrn åker jag hem iallafall.

Blev inte lyckling när jag såg mitt kontoutdrag och det dragits kort avgift och en till avgift så nu har jag 53:-. Men samtidigt så tänkte jag att det ger inget att sitta och deppa över det. Jag har fina vänner, underbar pojkvän och den bästa familjen. Jag får bo hemma utan att betala och dom ger mig mat. Nu får jag väl kanske sitta hemma tills jag får pengar nästa gång vilket inte är tidigast den 22:a men vad gör det?

Bättre sitta hemma än att sitta på gatan.
Nu ska jag gå och se vad Jacob håller på med igentligen. Ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0