Blä

Dålig, jobbig dag. Jag önskar bara att Jacob va här. Jag vill flytta! Jag vill ställa in mina toagrejer i ett badrumsskåp och låta dom stå där, jag vill fara på Ikea och köpa möbler som är omöjliga att skruva ihop och mest av allt: jag vill sova varje natt och vakna varje morron brevid den jag älskar.

Är trött på att leva i en ryggsäck. Men förhoppningsvis ska det väl vända för mig också.
När jag få pengar ska jag faan köpa en epilator och hoppas att den funkar bra. Är less på att raka benen och skära sönder dom. Däremot luktar jag gott och är len som en barnrumpa :)

Imorrn kommer Barro och Sarah på lunch. Får se om jag hänger med till stan eller vad jag ska göra. Är sugen på lite sällskap. Nu ska jag strax hoppa isäng och hoppas att jag får sova.




Baby be mine for eternity ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

jag fick ju en epilator av min mor för två jular sen :P jag prövade den en gång och sen har den bara samlat damm.. jag som i vanliga fall inte har något emot smärta nästan GRÄT :P Det känns som tusen bin som sticker dig.. men om man väl kommer över smärtan tror jag det är den smartaste maskin som uppfunnits.. (nästan) :)

2010-01-14 @ 00:34:00
URL: http://tjenafan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0