Craving

Blev jättesugen på potatisen som va kvar sen nyårs, rödlök, gurka och fetaost inatt. Så när jag äntligen vaknade idag så åt jag det. Mums! Nu är jag mätt för resten av dagen kan jag lova.

Igår lördag gjorde jag: ingenting. Satt typ på Farmville hähä.. Första lördan jag är hemma själv på vääldigt länge! Måste vart drygt ett år sen sist, om jag ens va hemma då, det minns jag inte.

Idag är det ett år sen jag, Robin, Peji och Bella drog till Malå på dans. Vi va först hos nån kompis till Isabelle, sen for vi hem till hennes mamma och då träffade jag Jacob och inte hade jag någon aning om vad som skulle ske sen :) Men det va kul, och kul att man minns. Även om minnet sviktar rätt bra den kvällen för jag va full som ett ägg, men vissa saker kom jag ihåg iallafall. Det var nog första gången vi träffades på riktigt.

Jacob är och skruvar i bilen, han har tydligen luft ut både motor och låda för han upptäckte nått galet igår men nu minns jag inte vad. Tur att jag inte följde med för då hade jag sutte själv hela dagen.

Nu ska jag fortsätta rensa på datorn, sen borde jag gå igenom kläderna jag fick av Bella. Har iallafall tvättat upp all smutstvätt jag hade. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0