Gäsp

Trevligt med sömn mellan 00:00 - 03:40 sen 07:90 - 11:00. Ah jag är less.
Nog om det. Tror Bellathebest kommer hit idag, hon ringde då igår och babbla nåt om nån doktor, lunch, mobil och vin. Hängde inte med på vin biten, Bella kör ju!

Haha, ja jag vet inte riktigt vad som händer men det blir nog bra.

Imorrn far jag till Malå. Jag längtar! Jag längtar till att få sova med gubben, sover mycke bättre även om jag sover som en röv. En trygghetskänsla kanske?

Idag ska jag nog inte göra nånting heller. Städa upp lite här nere men annars blir det lungt. Har ingen ork till att göra nåt. Huvet känns tungt och det kommer nysar hela tiden. Idag när jag vakna och nös så flög det snor överallt!

Skitsamma, nu lägger jag mig och ser film. Somnar jag så somnar jag. Adjö


Naaaaaaaw en liten Hasse i ett handfat!


Tog en bild på mig efter att jag nös imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0