God why

Sitter och försöker se ett klipp från Real housewives of New Jersey men jävla internet eller dator vill funka som det ska. Håller på att bli smått galen. Måste gör nåt åt datorn snart, helst till helgen eller till veckan!

Sitter och försöker sortera musik och tanken slår mig att kolla upp hur mycket det är igentligen. På musikmappen har jag 6488 låtar. Varför? Jag lyssnar inte på alla, även om jag redan sorterat ut dom en gång. Och då har jag inte räknat in dom som jag nyss laddat hem så jag har nog 7000 låtar just nu.

Jag tycker det är kul att bränna nya skivor till bilen, men ändå bränner jag ut nästan samma låtar varje gång?
Varför laddar jag ens hem musik?

Tror jag ger upp det här med datorn för ikväll. Imorrn är den säkert död.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Elin

meeen jag har ju ingen som har tagit kort på dem ännu :( alla sitter ju på så knepiga ställen :P

2010-01-28 @ 21:53:36
URL: http://tjenafan.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

Mest troligt England :) :)

2010-02-01 @ 18:31:27
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0