Gonna rock it up

Häh gissa vem som inte sov inatt. Jo jag. Somnade väl kanske vid 7 på morron. Så bara för att jag får sova en bra natt ska jag nog inte räkna med fler. Såg Gran Torino, den va fan bra! Sen börja jag se Ps I Love You igen och flänna som vanligt.

Men varför jag inte fick nån sömn inatt kan bero på att jag är förkyld, näsan va tät och klia och jag låg säkert och irritera mig på den. Men nu är jag så less på att inte få sova att jag ärligt funderar på att fara på bolaget, köpa en sjua och supa mig så full att jag somnar kl 8 på kvällen. Det kommer jag inte göra, men tanken finns! Då kan jag lova att jag är less...

Har nyss epilerat mina ben. Eller lår iallafall, måste vänta några dagar innan jag kan ta benen. Det är inte skönt men helt ok, och ger ett hyffsat resultat.

Tror jag är halvdöv också. När pappa for och jag blev själv så skruva jag upp volymen på datorn till max och brukar tycka att det låter nog, men inte idag. Fick öka på förstärkaren också. Stackars dom som bor i lägenheterna.. Men jag bodde här först! Hähäh..

Nej funderar på att se Familjen Bonnier eller göra nåt annnat. Om det finns nåt att göra. Skriva ut dagboken kanske? Eller städa lite.


En fest för tusen år sen :)

Kommentarer
Postat av: Elin

eller så far du till VC och ber om att få sömnpiller? :P

2010-01-20 @ 15:48:32
URL: http://tjenafan.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Hihi, men jag var nykter:D



undr ahur länge sen de där var egentligen..?

2010-01-21 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0